Influencer marketing omogućuje brendovima da dosegnu ciljanu publiku kroz autentične preporuke influencera. Ključ uspjeha je odabir pravog influencera, jasna strategija sadržaja i precizno mjerenje rezultata kampanje.
Blog
Najteži dio pokretanja influencer marketing kampanje je odabrati pravu osobu za suradnju. Trebate nekoga tko se istinski povezuje s vašom publikom i može utjecati na njihove odluke. Ali s toliko utjecajnih osoba na društvenim mrežama, odakle početi?
Influencer marketing temelji se na suradnji brendova i pojedinaca koji imaju utjecaj na određenu publiku. Ljudi influencere vide kao osobe s kojima se mogu pobliže povezati, zbog čega im vjeruju više nego brendovima bez lica.
Social listening uključuje praćenje spominjanja vašeg brenda na društvenim mrežama i online platformama. Ovim procesom saznajete što ljudi govore i kako se osjećaju u vezi s vašim proizvodom, uslugom ili kompanijom u cjelini.
Društvene mreže postale su ključan čimbenik u employer brandingu i oblikovanju percepcije poslodavaca. Dok tvrtke sve češće provjeravaju profile potencijalnih zaposlenika, isto rade i kandidati...
Koliko često Hrvati kupuju online? Otkrijte u našem istraživanju provedenom na reprezentativnom uzorku populacije RH između 18 i 74 godine. Saznajte kako se navike online kupovine razlikuju među različitim skupinama ljudi te koje su najpopularnije online trgovine u Hrvatskoj.
Metaverse ili metaverzum prvi put je spomenut 1992. godine u noveli Neala Stephensona, kao pojam koji opisuje virtualni svijet kojega bi mogli nastaniti ljudi. Danas metaverzum nije samo fikcija te predstavlja trodimenzionalnu virtualnu okolinu...
Društvene mreže konstantno se mijenjaju, kako za poslovne, tako i za privatne korisnike. Praćenje i korištenje novih trendova pruža mogućnost isticanja naspram konkurencije te povećanje dosega, angažmana i broja pratitelja.
Oznaka hashtag (#) prvi put je upotrijebljena na društvenoj mreži Twitter u svrhu kategorizacije sadržaja sadržaja kojeg objavljuju korisnici. Od tada, hashtagovi se koriste na svim popularnim društvenim mrežama te su sastavni dio...
Dvije trećine građana Hrvatske i dalje u medijima prati događaje vezane uz rat u Ukrajini, pokazalo je Medianetovo istraživanje opće populacije na uzorku od 1000 ispitanika, stanovnika RH, u dobi od 18 do 74 godine...
Novosti iz svijeta tehnologije, medija i industrije medijskog monitoringa i analize! Vijest o Muskovoj kupovini Twittera izaziva spekulacije o tome što će Twitter postati pod Muskovom 'vladavinom'. On tvrdi da želi postati centar...
Jeste li ikada poželjeli pročitati misli svojih kupaca: što misle o vašoj tvrtki ili brendu, kakvi su njihovi dojmovi o vašim uslugama i proizvodima? Ako je odgovor potvrdan, na pravom ste mjestu. Koristeći social listening...
Prema istraživanju Instituta Reuters na temu predviđanja trendova u 2022. godini u novinarstvu, medijima i tehnologiji, 2021. godina bila je godina 'burn out-a' kako za novinare, tako i za publiku...
Buyer persona predstavlja detaljan profil idealnog kupca ili klijenta te je iznimno važan alat kada se radi o provedbi marketinških i prodajnih aktivnosti. Dobro osmišljene buyer persone omogućuju...
Big data, umjetna inteligencija i NLP tehnologije trendovi su koje Newton Media grupa već naveliko primjenjuje u poslovanju. Brzo i uz male troškove na velikoj količini medijskih podataka možete detektirati...
U našem novom blogu saznajte što je SMO, kada je pravo vrijeme za objavljivanje, na što je potreno obratiti pažnju te kako povećati učinkovitost upravljanja sadržajem na društvenim mrežama.