Medijske analize

Evaluiramo i analiziramo pojavnost u medijima te mjerimo vašu PR učinkovitost.

Isplanirali ste svoju kampanju, povezali ste se sa svojom publikom i sada želite pratiti ostvarene rezultate. Kroz medijske analize nudimo vam široki izbor parametra koji će definirati koliko je vaša industrija, tvrtka, proizvod, događaj ili osoba bila zastupljena u medijima, kakav je publicitet ostvarila, koje su ključne sadržajne odrednice nastupa u medijima, što su pojedini akteri na medijskoj sceni htjeli poručiti javnosti i koliko su u tome uspjeli, kakav je odnos ulaganja u plaćeni medijski prostor (marketinška ulaganja) i ostvarenog neplaćenog publiciteta te kakav je vaš medijski nastup u odnosu na onaj vaše konkurencije.

Temelji svih naših analiza, koje obuhvaćaju sve vrste medija – uključujući i društvene medije su:

Upravo na ovaj način, naše analize postaju ključni dio za vašu uspješniju komunikaciju i poslovanje općenito.

Analize su naš najstariji proizvod koji nikad nije prestao biti aktualan. Iako se analize mogu prilagoditi vašim zahtjevima i potrebama, u nastavku ćemo prikazati nekoliko najtraženijih vrsta: