Medijske analize
Evaluiramo i analiziramo pojavnost u medijima te mjerimo vašu PR učinkovitost.
Isplanirali ste svoju kampanju, povezali ste se sa svojom publikom i sada želite pratiti ostvarene rezultate. Kroz medijske analize nudimo vam široki izbor parametra koji će definirati koliko je vaša industrija, tvrtka, proizvod, događaj ili osoba bila zastupljena u medijima, kakav je publicitet ostvarila, koje su ključne sadržajne odrednice nastupa u medijima, što su pojedini akteri na medijskoj sceni htjeli poručiti javnosti i koliko su u tome uspjeli, kakav je odnos ulaganja u plaćeni medijski prostor (marketinška ulaganja) i ostvarenog neplaćenog publiciteta te kakav je vaš medijski nastup u odnosu na onaj vaše konkurencije.
Temelji svih naših analiza, koje obuhvaćaju sve vrste medija – uključujući i društvene medije su:
- Korištenje naprednih tehnoloških rješenja,
- sofisticirana metrika proizašla iz praćenja trendova u struci i dugogodišnjeg iskustva,
- fokus na komunikacijskim ciljevima specifičnim za vašu tvrtku ili kampanju.
Upravo na ovaj način, naše analize postaju ključni dio za vašu uspješniju komunikaciju i poslovanje općenito.
Analize su naš najstariji proizvod koji nikad nije prestao biti aktualan. Iako se analize mogu prilagoditi vašim zahtjevima i potrebama, u nastavku ćemo prikazati nekoliko najtraženijih vrsta:
Analiza publiciteta (branda, osobe, kompanije)
Temeljem podataka o količini medijskih objava i načinu medijskog izvještavanja o pojedinom subjektu donosimo zaključke o tome kakvu su sliku mediji odaslali javnosti te koliko je kvalitetno i učinkovito bilo vaše medijsko komuniciranje.
Analiza pomaže odgovoriti na pitanja kako usmjeriti medijski nastup, što nametnuti medijima, što isticati, gdje treba poboljšati prezentaciju, na koje medije i autore se fokusirati.
Benchmark
Benchmark, komparativne ili kompetitivne analize
Analiza koja uključuje dva ili više subjekata, odnosno cijele industrije.
Diskurzivne analize
U fokusu imaju tijek rasprave u medijima kroz verbalne i neverbalne poruke te način njihova prenošenja. Prilagođene su potrebama klijenata i često uključuju podatke prikupljene iz sekundarnih izvora (ne medijskih) koji se dovode u korelaciju.
Analiza događaja
Prikazuje zastupljenost događaja u medijima, kvalitetu medijskog izvještavanja o događaju i učinkovitost medijskog nastupa. Obogaćena podacima o dosegu i zastupljenosti ključnih poruka kroz Oblak ključnih riječi, mjeri učinkovitost medijske komunikacije i daje smjernice za nastavak uspješne komunikacijske strategije.
Sponzorske analize
Mjere pojavnost logotipa i imena sponzora u medijskim objavama ili tijekom TV prijenosa te medijski publicitet sponzora i učinke sponzoriranja kroz prisutnost u objavi i kadru, vrijednost zauzetog medijskog prostora, poziciju i uočljivost. Rezultati sponzorskih analiza pomažu organizatorima događaja pri angažiranju novih sponzora.