Monitoring oglašavanja
Kreirali ste nove oglase i lansirali ih u medije u sklopu vaše marketinške kampanje. Sada vas zanima kako je proveden vaš medijski plan te kako se konkurencija oglašava. Uz pomoć MediaNet izvještaja provjerit ćete provođenje vašeg medija plana, te saznati gdje i kako se oglašavaju vaši konkurenti i koliko ulažu u zakup medijskog prostora. MediaNet će vam omogućiti uvid u kreativna rješenja vaših konkurenata od 2002. do danas što će olakšati kreiranje originalnih i maštovitih slogana, vizualnih rješenja i kampanje u cjelini.
Marketinškim sektorima iznimno korisni izvještaji koji im omogućuju kontrolu provedbe medijskog plana, uvid u kreativna rješenja konkurencije te strategiju oglašavanja konkurencije, čime se optimizira učinkovitost vlastitih reklamnih kampanja.
Našu bazu čine kreativna rješenja oglasa iz tiska, televizije i vanjskih površina od 2002. g.
Dnevno dostavljamo svaki novi, prvi puta objavljeni oglas na Vaš e-mail. Naši izvještaji omogućavaju kontrolu provedbe medijskog plana i načina kako i gdje se oglašava konkurencija,
Kroz izvještaje o oglašavanju dobit ćete podatke o ukupnim investicijama u zakup medijskog prostora, oglašivaču, proizvodu, sloganu, veličini i poziciji oglasa, sadržaju oglasnih poruka, oglašavanju po vrstama medija itd.
Nudimo: