Praćenje i analiza društvenih medija
Metricom – alat za praćenje i analizu komunikacije na društvenim mrežama
Metricom prati Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Pinterest, forume, portale i komentare na članke u zemljama regije (Hrvatska, Srbija, Slovenija, BiH, Makedonija, Crna Gora) te Češkoj i Slovačkoj. Optimiziran je za pretragu sadržaja na lokalnim jezicima s kvalitetnim i relevantnim rezultatima. Alat omogućuje:
- praćenje navika potrošača u realnom vremenu
- bolje razumijevanje potencijalnih ili postojećih korisnika
- predviđanje ponašanja kupaca
- preispitivanje zadovoljstva korisnika
- brz i proaktivan odgovor klijentu
- praćenje pojavnosti brenda i brend sentiment analizu
- praćenje pojavnosti konkurencije i usporedbu s konkurencijom
- predviđanje potencijalno kriznih situacija i pravovremeno reagiranje
- pronalaženje upita u kojima se iskazuje potreba za uslugom/proizvodom tvrtke
- pronalaženje upita u kojima se iskazuje potreba za nekim novim proizvodom ili uslugom (predviđanje potreba kupaca)
- detekciju influencera
Budite redovito i promptno informirani o svemu što korisnici društvenih mreža pišu o vašem brandu, konkurenciji ili industriji. Iskoristite svaku informaciju za pravovremeni odgovor korisniku, građenje imidža i povjerenja ili mjerenje učinaka kampanja. Metricom u realnom vremenu dostavlja objave opremljene podacima o dosegu, angažmanu, sentimentu, influenceru sa platformi Facebook, Twitter, Instagram, You tube, Pinterest, Foruma i Usnet grupa, kao i komentare medijskih članaka sa preko 1000 regionalnih web portala i 170 foruma. I taj broj svakodnevno raste!
Metricom je dostupan kao desk ili mobilna aplikacija.
Društvene mreže su internetski kanali koji uključuju 3 vrste sadržajnih kategorija:
- Plaćeni sadržaji – sponzorirani tweet, oglas na Facebooku
- Vlastiti sadržaj – profili kompanija ili brandova na Facebooku i Twitteru, brendirani kanali na YouTubeu, Web stranice kompanija, on line zajednice i sl.
- Osvojeni – rasprave trećih strana na društvenim mrežama, komentari, prenošenje sadržaja, linkova, snimke i fotografije koje postavljaju građani
Da bi se smatrao društvenim mrežom, komunikacijski kanal mora dozvoliti DIJALOG
Zašto baš Metricom?
Jedini alat koji istovremeno prati tradicionalne i nove medije, društvene mreže, forume, portale i komentare na portalima. Lokalno se indeksira preko 3 milijuna objava dnevno uz trenutni pristup do nekoliko stotina milijuna dnevnih objava.
Za svaku objavu prati se 100-tinjak različitih atributa (vektora): naslov, tekst, autor, vrijeme objave, vrijeme indeksiranja i link.
Svakoj objavi moguće je dodijeliti vlastite atribute kao što su sentiment, faktor utjecaja i napomena.
Jedini alat potpuno prilagođen hrvatskom i regionalnim jezicima.
Mogućnost samostalnog praćenja željenih tema ili naručivanje gotovih izvještaja.
Mogućnost naručivanja praćenja dodatnih izvora kao što su specijalizirani forumi i sl.
Dostupnost 99.59% (Izvor: Pingdom.com) i lokalna podrška te mogućnost prilagodbe aplikacije specifičnim potrebama.
Najkvalitetnije praćenje Facebook-a jer ručno indeksiramo sve profile i stranice koje sadrže teme od interesa za naše korisnike.
Automatska pretraga po zadanim ključnim riječima + sentiment analiza.
Automatski izvještaji i spremanje u mape za dijeljenje sa kolegama + dashboard analiza.
Instant report/Real time alert- stiže na korisnikov mail 5- 10 minuta od objavljivanja i podrška je kriznom komuniciranju.
Ako nemate vremena samostalno pretraživati i služiti se alatom, iskoristite pogodnost gotovih filtriranih izvještaja.
API podrška za isporuku podataka.
Isporuka na dnevnoj, tjednoj ili mjesečnoj bazi sa sentiment analizom svakog posta ili objave provjerene od strane naših analitičara.
PR controller
Alat za automatsko praćenje pojavnosti vaših priopćenja za medije na internetskim portalima.
Dovoljno je prilikom slanja priopćenja na listu primatelja dodati još i adresu prcontroller@metricom.hr
Aplikacija će nakon toga sljedećih petnaest dana pratiti web portale te vam u odabranom ritmu (dnevno/tjedno/mjesečno) dostavljati gotove izvještaje s informacijama gdje i kada su priopćenja objavljena.
I da, vrijedi za NEOGRANIČENI broj priopćenja!
Baza influencera
Iskoristite našu obimnu bazu korisnika društvenih mreža kako biste detektirali influencere koji su važni za vas, vašu djelatnosti ili proizvod, brand. Rangiranjem autora po dosegu i angažmanu na jednostavan način uočite koliki ima utjecaj onaj tko piše o vašoj djelatnosti ili industriji. Ovi autori mogu postati vaši brand-amabasadori, ili to već jesu bez vašeg znanja. Isto tako, mogu vam biti prijetnja, uočite to na vrijeme i reagirajte.
News feed je pregled kompletnog sadržaja praćenih web portala i društvenih mreža. Pruža uvid u različite aktualne vijesti i teme.
Trendovi rangiraju vijesti prema angažmanu, pokazujući koje teme su trenutno najpopularnije (najčitanije, najviše dijeljene i komentirane).