Influencer marketing: Sve što trebate znati
Influencer marketing: Sve što trebate znati
Zamislite ovo: na Instagramu uočite objavu koja vam privlači pažnju. Nije od slavne osobe ili brenda. Od nekoga je koga pratite zbog lifestyle savjeta. Predstavljaju novi proizvod i dijele svoje osobno iskustvo. Čini se autentično, a ne kao klasičan oglas. Vjerujete njihovom mišljenju. Prije nego što shvatite, već tražite proizvod i razmišljate o kupnji.
To je influencer marketing na djelu. Ne radi se samo o tome da slavne osobe podrže vaš brend, riječ je o suradnji s pojedincima koji su izgradili povjerenje sa svojom publikom. Suradnjom s influencerima možete dobiti podršku njihove publike i time uvelike povećati vjerodostojnost svog brenda i povećati prodaju.
Što je influencer marketing?
Influencer marketing temelji se na suradnji brendova i pojedinaca koji imaju utjecaj na određenu publiku. Ljudi influencere vide kao osobe s kojima se mogu pobliže povezati, zbog čega im vjeruju više nego brendovima bez lica. Njihova podrška proizvodima ne čini se kao reklama, već preporuka prijatelja.
Marketinški stručnjaci već su shvatili utjecaj influencer marketinga i aktivno mu posvećuju resurse. Prema jednoj studiji, 88% marketinških stručnjaka koji su isprobali ovu vrstu marketinga planira povećati budžet ili ga barem zadržati na istoj razini kao i u prethodnom razdoblju.
Prednosti influencer marketinga
Influencer marketing nudi jedinstvene prednosti tvrtkama. Evo što ne smijete propustiti u svojim marketinškim kampanjama:
Autentična povezanost s publikom. Već smo spomenuli osobnu vezu. Doista, influencer marketing u tome prednjači. Pretvorite promociju svog brenda u prijateljski savjet i steknite povjerenje potencijalnih kupaca.
Povećana svijest o brendu. Kad influencer spomene vaš proizvod, to je kao da ga obasja svjetlima reflektora. Odjednom, tisuće ili čak milijuni ljudi otkrivaju vaš brend. To je snažan način da javnosti predstavite svoj brend i budete primijećeni.
Veći angažman. Sadržaj influencera obično privlači više pozornosti od tradicionalnih oglasa. Veća je vjerojatnost da će pratitelji komentirati, lajkati i dijeliti ove objave. Interakcija gradi zajednicu i čini vaš brend dijelom njihovih svakodnevnih razgovora.
Isplativi marketing. Influencer marketing može biti isplativiji od tradicionalnog oglašavanja. Možete dosegnuti veliku publiku bez velikih troškova na TV reklame ili reklamne plakate. Mnogi influenceri također nude fleksibilne cijene, što ih čini dostupnim robnim markama svih veličina.
Ciljani doseg. Još jedna prednost influencer marketinga je mogućnost dosezanja specifičnih publika. Prodajete ekološke proizvode ili tehnološke naprave? Sigurno postoji influencer s vašom ciljnom skupinom. Ova vrsta marketinga vam osigurava da dosegnete željenu publiku.
Jeste li spremni za pokretanje svoje prve influencer marketing kampanje?
Metricom vam može pomoći!
Krenite danas
Pročitajte povezane članke:
Kako odabrati pravog influencera za suradnju?
Kako kreirati uspješnu influencer marketing kampanju?