Renault Nissan Hrvatska - Benchmark
BENCHMARK ANALIZA AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE U MEDIJIMA
Cilj analize je odrediti zastupljenost promatranih brendova u medijima, kvalitetu medijskog izvještavanja o svakom pojedinom brendu i njihovim modelima te na taj način prezentirati učinkovitost medijskog nastupa brendova Renault, Dacia i Nissan u odnosu na promatrane konkurente.
Uz kvantitativne elemente, analize sadrže dodatne kvalitativne varijable uz pomoć kojih prikazujemo pojavnost u medijima s posebnim naglaskom na doseg medijskih objava, status subjekta i vrijednosnu orijentaciju objava (pozitivno, negativno, neutralno), na temelju kojih pružamo povratnu informaciju klijentu o učinku njegovih PR aktivnosti.
Ovisno o količini medijskih objava, njihovom dosegu, vrijednosti, statusu subjekata i njihovoj orijentaciji donosimo zaključke o tome kakvu su sliku mediji odaslali javnosti o promatranim modelima, promotivnim aktivnostima, prodajnim akcijama i brendu u cjelini.
Zemlje
Hrvatska, Srbija, Slovenija
Početak suradnje
2011.
Uzorak medija
Odabranih 50 medija (po zemlji)