Renault Nissan Hrvatska - Analiza sadržaja

PROJEKTNE DUBINSKE ANALIZE SADRŽAJA

Uz standardnu kvantifikaciju svih parametara, kako objave (počevši od sadržajnih preko parametara forme), tako i medija (pretpostavljenih dosega objave i medija), kod ove specifične analize dodatno se uključuju parametri vezani uz automobilsku industriju:

  • atributi vozila u testiranjima
  • istaknute mane/prednosti testiranih vozila
  • ključne poruke koju su o modelu odaslane javnosti
  • usporedni testovi s odabranim konkurentima

Cilj takve specifične analize je omogućiti suptilniju međusobnu diferencijaciju priloga, što nam dozvoljava da argumentirano procijenimo važnost svakog pojedinog medija i medija u cjelini. Na taj način klijentu je omogućen dublji uvid u značaj koji mu pridaje svaki pojedini medij te u konačnici može procijeniti koliko mu je isplativa suradnja sa određenim medijem, odnosno novinarom.

Zemlje

Hrvatska, Srbija, Slovenija

Početak suradnje

2011.

Uzorak medija

Odabranih 50 medija (po zemlji)