Renault Nissan Hrvatska - Analiza sadržaja
PROJEKTNE DUBINSKE ANALIZE SADRŽAJA
Uz standardnu kvantifikaciju svih parametara, kako objave (počevši od sadržajnih preko parametara forme), tako i medija (pretpostavljenih dosega objave i medija), kod ove specifične analize dodatno se uključuju parametri vezani uz automobilsku industriju:
- atributi vozila u testiranjima
- istaknute mane/prednosti testiranih vozila
- ključne poruke koju su o modelu odaslane javnosti
- usporedni testovi s odabranim konkurentima
Cilj takve specifične analize je omogućiti suptilniju međusobnu diferencijaciju priloga, što nam dozvoljava da argumentirano procijenimo važnost svakog pojedinog medija i medija u cjelini. Na taj način klijentu je omogućen dublji uvid u značaj koji mu pridaje svaki pojedini medij te u konačnici može procijeniti koliko mu je isplativa suradnja sa određenim medijem, odnosno novinarom.
Zemlje
Hrvatska, Srbija, Slovenija
Početak suradnje
2011.
Uzorak medija
Odabranih 50 medija (po zemlji)