SLOżENE ANALIZE
Uz kvantitativne elemente, složene analize sadrže dodatne kvalitativne varijable uz pomoć kojih prikazujemo pojavnost u medijima s posebnim naglaskom na status subjekta i vrijednosnu orijentaciju objava na temelju kojih pružamo povratnu informaciju klijentima o učinku njihovih PR aktivnosti. Složene analize predstavljaju još detaljniji i kvalitetniji prikaz vašeg medijskog nastupa pomoću kojeg ćete moći bolje planirati svoju buduću medijsku komunikaciju.
Želite analizirati vlastiti medijski nastup, konkurenciju ili možda određeni događaja ovisi potpuno o vama. U suradnji s našim stručnim timom analitičara određujete elemente vaše analize (vrsta medija, subjekti, parametri) isključivo prema vašim potrebama i željama. Složene medijske analize isporučujemo kao prezentaciju, excel ili word izvještaj koja sadrži prikladne grafove, tablice i tekstualni dio s pripadajućim komentarima.
ID | Datum | Medij | Novine | Naslov | Autor | Površina | Vrijednost | Subjekt | Status | Orijentacija |
123456 | dd-mm-gggg | Tisak | Nacional | Otvaranje nove trgovine | Pero Perić | 934,34 | 27817,17 | Subjekt 1 | Glavni | Pozitivna |
123457 | dd-mm-gggg | Tisak | Jutarnji list | Novo sniženje cijena | Mario Marić | 55,24 | 15317,56 | Subjekt 2 | Sporedni | Negativna |
123456 | dd-mm-gggg | Tisak | Večernji list | Zadovoljni kupci | Ivana Ivić | 63,19 | 2424,16 | Subjekt 3 | Samo spomenut | Neutralna |